6 czerwca 2017 | Graal Group

Perły rynku FMCG dla produktów Graal

Uroczyste wręczenie nagród dla nowości, które zwyciężyły w badaniu Perły Rynku FMCG 2017 odbyło się 6 czerwca w Klubie Polskiej Rady Biznesu w Warszawie. Na podium stanęły produkty wybrane przez profesjonalne jury.
Celem badania jest wyłonienie najlepiej przyjętych przez rynek nowości FMCG. Zwycięzców wskazało grono 42 ekspertów reprezentujących renomowane sieci handlowe - spożywcze, drogeryjne, apteczne, a także firmy dystrybucyjne. Wśród nich znaleźli się właściciele spółek, prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy handlowi, sprzedaży oraz zakupów. W 11. edycji badania tytuł Perły Rynku FMCG  zdobył 54 produkty w 18 kategoriach. Z dumą informujemy, że marka SuperFish bez konserwantów została podwójnie nagrodzona w tegorocznej edycji - Filety ze śledzia zdobyły srebrną Perłę, zaś Hummusy - brązową. Dziękujemy za zaufanie!
powrót

Pozostałe aktualności

9 października 2018

Salatino wkracza na Instargam, podążajcie za nami #Salatino #wmoimtempie

Salatino – pyszna sałatka z tuńczykiem i warzywami, opanowała Instagram.

czytaj więcej

15 września 2018

GRAAL rusza z jesienną kampanią „W rytmie życia”

Marka GRAAL już w połowie września startuje z nową kampanią promocyjną pod hasłem „GRAAL – w rytmie życia”.

czytaj więcej

1 sierpnia 2018

„Dawaj lateks!”, czyli Salatino w moim tempie! Letnia kampania reklamowa sałatek firmy Graal

 „Dawaj lateks!” – tak przewrotnie firma Graal reklamuje sałatki Salatino.

czytaj więcej