1 sierpnia 2018 | Graal Group

„Dawaj lateks!”,
czyli Salatino w moim tempie!

 „Dawaj lateks!” – tak przewrotnie firma Graal reklamuje sałatki Salatino.
1 sierpnia ruszyła telewizyjna i internetowa letnia kampania promocyjna tej  marki. Spot reklamowy w humorystyczny sposób pokazuje, że sałatki Salatino mogą być doskonałą przekąską w pracy. Są lekkie, smaczne i w wygodnych opakowaniach – wystarczy je otworzyć i od razu delektować się wartościowym, zbilansowanym posiłkiem. Z pewnością docenią Salatino osoby aktywne zawodowo i prowadzące zrównoważony styl życia, którym czasami brakuje czasu na przygotowanie zbilansowanych posiłków w domu. Chcą jeść wartościowe posiłki, sięgają więc po Salatino. Wybierają zdrowy i zbilansowany posiłek, nie rezygnując jednocześnie ze swoich codziennych zajęć i przyjemności. Salatino to pyszna przekąska gotowa do spożycia w swoim własnym tempie życia, pracy, odpoczynku. Co znajdziemy na sklepowych półkach? Zgrabne, okrągłe puszki z rybą i superfoods. Graal przygotował kilkanaście odsłon smakowych Salatino, w tym linię wege i siedem zbóż. Dania nie zawierają konserwantów, wzmacniaczy smaku oraz sztucznych barwników, dzięki czemu sprawdzą się idealnie w roli zbilansowanej przekąski. Letnia kampania promocyjna Salatino obejmuje: 30-sekundowy spot (od sierpnia emitowany w telewizji oraz Internecie), działania reklamowe (prasa, digital, social media) oraz wsparcie public relations. Za kreację kampanii oraz realizację spotu odpowiada studio filmowe KLN, a aktywności PR koordynuje agencja H+K Strategies.   Więcej informacji o marce na:
  • Stronie www: http://salatino.pl/
  • Profilu na Facebooku: facebook.com/SalatinoPolska/
Spot reklamowy:
powrót

Pozostałe aktualności

9 października 2018

Salatino wkracza na Instargam, podążajcie za nami #Salatino #wmoimtempie

Salatino – pyszna sałatka z tuńczykiem i warzywami, opanowała Instagram.

czytaj więcej

15 września 2018

GRAAL rusza z jesienną kampanią „W rytmie życia”

Marka GRAAL już w połowie września startuje z nową kampanią promocyjną pod hasłem „GRAAL – w rytmie życia”.

czytaj więcej

18 kwietnia 2018

Seafood Expo Global 2018

Seafood Expo Global jest największym na świecie wydarzeniem skupiającym przetwórców związanych z globalnym rynkiem ryb i owoców morza. Ekspozycje odwiedza ponad 26 000 kupujących, dostawców oraz innych specjalistów ds. szeroko pojętego rynku rybołówstwa z ponad 140 krajów.

czytaj więcej