15 września 2018 | Graal Group

GRAAL rusza z jesienną kampanią „W rytmie życia”

Marka GRAAL już w połowie września startuje z nową kampanią promocyjną pod hasłem „GRAAL – w rytmie życia”.
Jej celem jest zbudowanie atrakcyjnego wizerunku produktów rybnych w puszce, które mogą być zdrową i smaczną formą przekąski do pracy czy składnikiem rodzinnego posiłku. Kampanii GRAAL towarzyszyć będzie komunikacja realizowana za pośrednictwem telewizji, radia, social media oraz outdooru. Zobacz Spot
powrót

Pozostałe aktualności

14 lutego 2019

Graal otrzymał tytuł Diament Forbesa 2019

Kolejny raz nasza firma znalazła się wśród laureatów prestiżowego grona Diamentów miesięcznika Forbes.

czytaj więcej

9 stycznia 2019

Nowości od Salatino dla aktywnych kobiet

Limitowana edycja Salatino PRO-AGE zawiera trzy skategoryzowane warianty produktów: 20+, 30+ i 40+.

czytaj więcej

9 października 2018

Salatino wkracza na Instargam, podążajcie za nami #Salatino #wmoimtempie

Salatino – pyszna sałatka z tuńczykiem i warzywami, opanowała Instagram.

czytaj więcej