9 stycznia 2019 | Graal Group

Salatino PRO-AGE, innowacyjna linia sałatek dla aktywnych kobiet

Limitowana edycja Salatino PRO-AGE zawiera trzy skategoryzowane warianty produktów: 20+, 30+ i 40+.
Jest to nowatorska idea szybkiej przekąski, która działa jednocześnie na umysł i ciało, wspierając kobiety na różnych etapach życia. Sałatki wyróżnia wysokiej jakości skład, wzbogacony o naturalne ziołowe sosy opracowane na postawie receptur Ojca A. Cz. Klimuszko, prekursora ziołolecznictwa w Polsce. Współczesne kobiety prowadzą bardzo aktywny tryb życia i spełniają się w sferze zarówno prywatnej, jak i zawodowej. Codzienne wyzwania wymagają od nich mnóstwa energii oraz świetnej organizacji. Co więcej, kobiety stają się świadomymi konsumentami – posiadają coraz większą wiedzę o trendach w zdrowym odżywianiu i chętnie edukują się w tej kwestii. Tempo życia i znajomość zasad zbilansowanej diety sprawia, iż oczekują produktów wysokiej jakości, które pomogą im osiągnąć dobre samopoczucie oraz świetny wygląd. Dlatego, tak ważne jest dobranie składników diety do wieku. Wyjątkowy podział, który został zastosowany w nowej linii, to rewolucyjne podejście do kategoryzacji produktów spożywczych. Specjalnie dobrana suplementacja idealnie odpowiada na potrzeby kobiet w wieku 20+, 30+ czy 40+. Podział wiekowy zaproponowany przez markę jest umowny, opracowany przez ekspertów, w oparciu o wiedzę dotyczącą suplemenacji.
powrót

Pozostałe aktualności

9 października 2018

Salatino wkracza na Instargam, podążajcie za nami #Salatino #wmoimtempie

Salatino – pyszna sałatka z tuńczykiem i warzywami, opanowała Instagram.

czytaj więcej

15 września 2018

GRAAL rusza z jesienną kampanią „W rytmie życia”

Marka GRAAL już w połowie września startuje z nową kampanią promocyjną pod hasłem „GRAAL – w rytmie życia”.

czytaj więcej

1 sierpnia 2018

„Dawaj lateks!”, czyli Salatino w moim tempie! Letnia kampania reklamowa sałatek firmy Graal

 „Dawaj lateks!” – tak przewrotnie firma Graal reklamuje sałatki Salatino.

czytaj więcej