15 września 2018 | Graal Group

GRAAL rusza z jesienną kampanią „W rytmie życia”

Marka GRAAL już w połowie września startuje z nową kampanią promocyjną pod hasłem „GRAAL – w rytmie życia”.
Jej celem jest zbudowanie atrakcyjnego wizerunku produktów rybnych w puszce, które mogą być zdrową i smaczną formą przekąski do pracy czy składnikiem rodzinnego posiłku. Kampanii GRAAL towarzyszyć będzie komunikacja realizowana za pośrednictwem telewizji, radia, social media oraz outdooru. Zobacz Spot
powrót

Pozostałe aktualności

9 października 2018

Salatino wkracza na Instargam, podążajcie za nami #Salatino #wmoimtempie

Salatino – pyszna sałatka z tuńczykiem i warzywami, opanowała Instagram.

czytaj więcej

1 sierpnia 2018

„Dawaj lateks!”, czyli Salatino w moim tempie! Letnia kampania reklamowa sałatek firmy Graal

 „Dawaj lateks!” – tak przewrotnie firma Graal reklamuje sałatki Salatino. 1 sierpnia ruszyła telewizyjna i internetowa letnia kampania promocyjna tej  marki. Spot reklamowy w humorystyczny sposób pokazuje, że sałatki Salatino mogą być doskonałą przekąską w pracy.

czytaj więcej

18 kwietnia 2018

Seafood Expo Global 2018

Seafood Expo Global jest największym na świecie wydarzeniem skupiającym przetwórców związanych z globalnym rynkiem ryb i owoców morza. Ekspozycje odwiedza ponad 26 000 kupujących, dostawców oraz innych specjalistów ds. szeroko pojętego rynku rybołówstwa z ponad 140 krajów.

czytaj więcej