15 września 2018 | Graal Group

GRAAL rusza z jesienną kampanią „W rytmie życia”

Marka GRAAL już w połowie września startuje z nową kampanią promocyjną pod hasłem „GRAAL – w rytmie życia”.

Jej celem jest zbudowanie atrakcyjnego wizerunku produktów rybnych w puszce, które mogą być zdrową i smaczną formą przekąski do pracy czy składnikiem rodzinnego posiłku. Kampanii GRAAL towarzyszyć będzie komunikacja realizowana za pośrednictwem telewizji, radia, social media oraz outdooru.

Zobacz Spot


go back

More news

1 lipca 2020

Grupa Kapitałowa Graal #gaszynchallenge

W ramach akcji #gaszynchallenge przyjęliśmy wyzwanie od POLOmarket. Pompujemy dla Celinki z Szubina.

read more

22 czerwca 2020

Wygraj roczną pensje z Kuchnią Staropolską

Kup dwa dowolne produkty Kuchni Staropolskiej i zachowaj paragon. Co miesiąc do wygrania roczna pensja, a codziennie 500 zł. Sprawdź!

read more

8 czerwca 2020

Nowe sałatki z rybą Salatino Active trafiły na rynek

Graal wprowadza na rynek sałatki funkcjonalne Salatino Active. To gotowe posiłki bez konserwantów, stworzone z myślą o tych, którym brakuje czasu na gotowanie. 

read more