15 września 2018 | Graal Group

GRAAL rusza z jesienną kampanią „W rytmie życia”

Marka GRAAL już w połowie września startuje z nową kampanią promocyjną pod hasłem „GRAAL – w rytmie życia”.

Jej celem jest zbudowanie atrakcyjnego wizerunku produktów rybnych w puszce, które mogą być zdrową i smaczną formą przekąski do pracy czy składnikiem rodzinnego posiłku. Kampanii GRAAL towarzyszyć będzie komunikacja realizowana za pośrednictwem telewizji, radia, social media oraz outdooru.

Zobacz Spot


wróć

22 września 2020

„Taka sytuacja…”.

Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”

więcej

14 września 2020

Graal w Rytmie Nagród!

Kup dowolne produkty Graal za min. 10 zł i zachowaj paragon. Zgłoś się na https://promocjagraal.pl/

więcej

11 sierpnia 2020

Neptun z certyfikatem jakości „Doceń polskie”

Filety ze śledzia w sosie pomidorowym Neptun zostały nagrodzone prestiżowym certyfikatem jakości „Doceń polskie”. Nasze filety zdobyły certyfikat, a także tytuł TOP PRODUKTU, przyznawany wyłącznie produktom wyróżniającym się na rynku.

więcej