15 września 2018 | Graal Group

GRAAL rusza z jesienną kampanią „W rytmie życia”

Marka GRAAL już w połowie września startuje z nową kampanią promocyjną pod hasłem „GRAAL – w rytmie życia”.

Jej celem jest zbudowanie atrakcyjnego wizerunku produktów rybnych w puszce, które mogą być zdrową i smaczną formą przekąski do pracy czy składnikiem rodzinnego posiłku. Kampanii GRAAL towarzyszyć będzie komunikacja realizowana za pośrednictwem telewizji, radia, social media oraz outdooru.

Zobacz Spot


powrót

Pozostałe aktualności

4 marca 2019

HoReCa – nowy rozdział w działalności GK Graal

Biorąc pod uwagę aktualne trendy, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku gastronomicznego w Polsce.

czytaj więcej

20 lutego 2019

Nasze produkty wyróżnione certyfikatem „Doceń polskie”

Graal filety z makreli w sosie pomidorowym oraz Salatino Tuńczyk z kuskusem perłowym i suszonymi pomidorami zostały wyróżnione certyfikatem „Doceń polskie”.

czytaj więcej

14 lutego 2019

Graal otrzymał tytuł Diament Forbesa 2019

Kolejny raz nasza firma znalazła się wśród laureatów prestiżowego grona Diamentów miesięcznika Forbes.

czytaj więcej