15 września 2018 | Graal Group

GRAAL rusza z jesienną kampanią „W rytmie życia”

Marka GRAAL już w połowie września startuje z nową kampanią promocyjną pod hasłem „GRAAL – w rytmie życia”.

Jej celem jest zbudowanie atrakcyjnego wizerunku produktów rybnych w puszce, które mogą być zdrową i smaczną formą przekąski do pracy czy składnikiem rodzinnego posiłku. Kampanii GRAAL towarzyszyć będzie komunikacja realizowana za pośrednictwem telewizji, radia, social media oraz outdooru.

Zobacz Spot


powrót

Pozostałe aktualności

18 czerwca 2019

Smakuj Zdrapuj Kasuj: rusza loteria Kuchni Staropolskiej

Do zdrapania tysiące nagród o łącznej wartości 50 tysięcy złotych! Wystarczy kupić dowolny produkt Kuchni Staropolskiej i zachować paragon! W finale Dacia Duster

czytaj więcej

10 czerwca 2019

Graal na największych w Polsce targach branży rybnej

Targi Polfish odbywające się w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Amber Expo w Gdańsku to jedne z największych w Europie i jedyne w Polsce targi producentów i importerów z branży rybnej i przetwórstwa rybnego.

czytaj więcej

21 maja 2019

Jesteśmy na targach PLMA

Dziś i jutro można się z nami spotkać na Targach PLMA „World of Private Label” International Trade Show, które gromadzą corocznie ponad 3500 producentów i hurtowników specjalizujących się w dostarczaniu produktów dla sieci marketów, hipermarketów i sklepów na całym świecie.

czytaj więcej