15 września 2018 | Graal Group

GRAAL rusza z jesienną kampanią „W rytmie życia”

Marka GRAAL już w połowie września startuje z nową kampanią promocyjną pod hasłem „GRAAL – w rytmie życia”.

Jej celem jest zbudowanie atrakcyjnego wizerunku produktów rybnych w puszce, które mogą być zdrową i smaczną formą przekąski do pracy czy składnikiem rodzinnego posiłku. Kampanii GRAAL towarzyszyć będzie komunikacja realizowana za pośrednictwem telewizji, radia, social media oraz outdooru.

Zobacz Spot


wróć

10 czerwca 2021

Wygraj sakwę złota z Kuchnią Staropolską Nowocześnie

Rusza loteria organizowana przez markę Kuchnia Staropolska Nowocześnie. Codziennie do wygrania 3 nagrody – 100 zł i 4 nagrody – 50 zł. W finale do wygrania sztabka złota o wadze 100g i wartości 23 635 zł.

więcej

17 marca 2021

Rusza wiosenny konkurs Salatino. Część nagród zaprojektowali fani marki.

1 marca startuje wiosenny konkurs Salatino, marki należącej do grupy Graal. Aktywacja jest adresowana do młodych rodzin, które cenią zdrowe, szybkie i jakościowe dania z ryb. Co tydzień jury konkursowe przyznaje 700 nagród, a wśród nich sprzęt kuchenny i gadżety reklamowe, które zaprojektowali specjalnie na tą okazję fani marki.

więcej

22 września 2020

„Taka sytuacja…”.

Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”

więcej