Zadania

  • Budowanie świadomości i rozpoznawalności marki produktów rybnych, wraz z systemem wartości, tożsamości oraz przewag konkurencyjnych
  • Tworzenie planów krótko i długoterminowych, działań marketingowych niezbędnych dla uzyskania wyznaczonych celów oraz współpraca w przygotowywaniu budżetu rocznego
  • Inicjowanie i współudział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów
  • Zarządzanie portfolio produktów podległej marki
  • Bieżąca analiza i monitorowanie rynku europejskiego, w tym trendów oraz działań konkurencji w obszarze marketingu "mix"
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów
  • Realizacja aktywności marketingowych zgodnie z zaplanowaną agendą marketingową
  • Współpraca z działem sprzedaży prowadzeniu kampanii reklamowych i promocji marki, służących zwiększeniu efektywności sprzedaży
  • Koordynacja projektów promocyjnych dla przedstawicieli handlowych
  • Współpraca z dostawcami usług marketingowych
  • Kontrola skuteczności działań i stopnia ich realizacji

Oczekujemy

  • Minimum 4 letniego doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem marki
  • Wykształcenia wyższego na kierunku marketing
  • Dobrej znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz planowania i organizacji pracy
  • Znajomości narzędzi marketingowych oraz branży FMCG
  • Doświadczenie we wprowadzaniu na rynek nowych produktów
  • Dyspozycyjność
  • Prawa jazdy

Oferujemy

  • Pracę w dużej i stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w swojej branży
  • Pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole
  • Umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
  • Świadczenia dla pracowników (w tym bony świąteczne, świadczenia medyczne, ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach, spotkania integracyjne)
  • Dobre warunki i przyjazną atmosferę pracy
  • Możliwość rozwoju i wyzwań na skalę międzynarodową

Aplikuj teraz

Załącz CV