Grupa Kapitałowa GRAAL jest liderem branży przetwórstwa ryb w Polsce,
a marki Grupy Kapitałowej GRAAL są dostępne we wszystkich sieciach sklepów w Polsce.
Nasze produkty są obecne również pod markami partnerów z całego świata.

Wraz z dynamicznym rozwojem, do naszego zespołu sprzedażowego zatrudnimy osobę na stanowisku:

Key Account Manager

Miejsce pracy: Wejherowo

Jesteś pasjonatem pracy z klientem, w negocjacjach czujesz się jak ryba w wodzie, nie ma dla Ciebie “zamkniętych drzwi”? Chcesz rozwijać się wraz z rozwojem organizacji? Chcesz reprezentować znaną i rozpoznawalną na rynku markę? Dołącz do naszego zespołu!


Twoje zadania:

  • Realizacja założonych celów sprzedażowych i marżowych u powierzonych klientów;
  • Nawiązywanie współpracy z potencjalnymi Klientami oraz rozwijanie współpracy z istniejącymi Klientami w kanale nowoczesnym;
  • Zarządzanie portfolio produktowym w celu maksymalizacji profitowości współpracy z klientami;
  • Wdrażanie u klientów portfolio nowych produktów zgodnie z przyjętymi założeniami cenowymi;
  • Identyfikowanie nowych możliwości sprzedaży u zarządzanych klientów i przeprowadzanie ich wdrożenia zgodnie z ustaleniami;
  • Przygotowanie rocznego planu i strategii współpracy z Klientami;
  • Negocjowanie umów i warunków współpracy;
  • Prognozowanie sprzedaży – tworzenie miesięcznych i rocznych estymacji sprzedaży;
  • Analiza realizacji planów w stosunku do założeń – sporządzanie raportów i zestawień;
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konkurencji;
  • Zarządzanie aktywnościami promocyjnymi (organizowanie, nadzorowanie oraz rozliczanie promocji u Klientów wg przyznanego budżetu i zgodnie z polityką handlową / promocyjną firmy);
  • Dbałość o wizerunek marek u dedykowanych Klientów.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku KAM w branży FMCG popartego sukcesami (2 zamknięte okresy negocjacji rocznych);
  • Wykształcenia wyższego;
  • Znajomości technik sprzedaży;
  • Umiejętności prowadzenia negocjacji i sporządzania ofert handlowych;
  • Umiejętności komunikacyjnych i budowania relacji;
  • Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych;
  • Silnej orientacji na cel;
  • Umiejętności analitycznego myślenia i samodzielnego interpretowania danych rynkowych;
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej (prowadzenie kilku zadań/projektów jednocześnie);
  • Samodzielności, odpowiedzialności, elastyczności;
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, umożliwiającym prowadzenie rozmów handlowych;
  • Prawa jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Pracę w dużej i stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w swojej branży;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników;
  • Świadczenia dla pracowników (w tym bony świąteczne, świadczenia medyczne, ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach, spotkania integracyjne);
  • Nieustanny rozwój, pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole;
  • Dużą samodzielność w kreowaniu pomysłów na realizację sprzedaży;
  • Dobre warunki i narzędzia pracy oraz przyjazną atmosferę.

Aplikuj teraz

Załącz CV