2 czerwca 2020 | Graal Group

Wracają produkty marki Neptun!

Po wieloletniej nieobecności na sklepowe półki wracają produkty marki Neptun. Grupa Kapitałowa Graal reaktywowała popularną markę rybną i z końcem maja rozpoczęła proces wprowadzania jej na rynek.

Badania, którymi dysponuje firma Graal, wykazują, że wielu konsumentów wciąż wymienia markę Neptun wśród ulubionych, mimo że produkty z tym brandem od wielu lat są niedostępne na rynku. Graal, obserwując rosnący trend powrotów do dawnych smaków, postanowił sięgnąć po potencjał Neptuna i przywrócić produkty tej marki konsumentom.

Z uwagą obserwujemy zmiany zachodzące na rynku. Widzimy zachowania konsumentów, którzy chętnie wracają do marek i produktów sprzed lat, wiedzeni nostalgią za smakami zapamiętanymi z dzieciństwa – mówi Justyna Frankowska, Członek Zarządu Grupy Graal odpowiedzialna m.in. za handel i marketing. – Wzrasta także trend patriotyzmu konsumenckiego. Polacy sięgają chętniej po produkty żywnościowe rodzimych producentów, aby wspierać krajową gospodarkę – dodaje.

Powrót Neptuna to odpowiedź na istniejący trend konsumencki, widoczny w szczególności w grupie 40+, pokazujący, że sentyment może być silnym motywatorem zakupowym.

Ten trend obserwowany jest już od jakiegoś czasu, ale wielu kojarzy go głównie z pokoleniem naszych rodziców i dziadków. Tymczasem nostalgia zaczyna odgrywać niemałą rolę również podczas decyzji zakupowych w młodszych grupach – mówi Wojciech Szejna, Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu Grupy Kapitałowej Graal.  – Grupy te łączy podobny kod kulturowy, znajomość podobnych smaków, te same piosenki, a nawet wspólne wspomnienia Polski lat 90. Wśród wszystkich grup konsumenckich rośnie też motywacja do traktowania zakupów jako świadomego wyboru, wspierającego rodzimą gospodarkę. W odpowiedzi na te potrzeby przywróciliśmy na rynek polską markę Neptun.

W pierwszej kolejności produkty rybne Neptun pojawią się w tzw. kanale tradycyjnym, a kilka tygodni w później w sieciach handlowych.

Historia przetworów rybnych Neptun sięga końca lat 90. Przez lata marka była liderem kategorii na polskim rynku. Znał ją co drugi Polak, zaś używał w swojej kuchni – co trzeci. Do najpopularniejszych produktów należały śledzie i makrele oraz szproty – zarówno w oleju, jak i w pomidorach. Na liście bestsellerów znajdował się także paprykarz szczeciński. Wszystkie te produkty powracają teraz na rynek w tradycyjnych recepturach.

Dobryneptun.pl

 


wróć

10 czerwca 2021

Wygraj sakwę złota z Kuchnią Staropolską Nowocześnie

Rusza loteria organizowana przez markę Kuchnia Staropolska Nowocześnie. Codziennie do wygrania 3 nagrody – 100 zł i 4 nagrody – 50 zł. W finale do wygrania sztabka złota o wadze 100g i wartości 23 635 zł.

więcej

17 marca 2021

Rusza wiosenny konkurs Salatino. Część nagród zaprojektowali fani marki.

1 marca startuje wiosenny konkurs Salatino, marki należącej do grupy Graal. Aktywacja jest adresowana do młodych rodzin, które cenią zdrowe, szybkie i jakościowe dania z ryb. Co tydzień jury konkursowe przyznaje 700 nagród, a wśród nich sprzęt kuchenny i gadżety reklamowe, które zaprojektowali specjalnie na tą okazję fani marki.

więcej

22 września 2020

„Taka sytuacja…”.

Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”

więcej