6 czerwca 2017 | Graal Group

Perły rynku FMCG dla produktów Graal

Uroczyste wręczenie nagród dla nowości, które zwyciężyły w badaniu Perły Rynku FMCG 2017 odbyło się 6 czerwca w Klubie Polskiej Rady Biznesu w Warszawie. Na podium stanęły produkty wybrane przez profesjonalne jury.

Celem badania jest wyłonienie najlepiej przyjętych przez rynek nowości FMCG. Zwycięzców wskazało grono 42 ekspertów reprezentujących renomowane sieci handlowe – spożywcze, drogeryjne, apteczne, a także firmy dystrybucyjne. Wśród nich znaleźli się właściciele spółek, prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy handlowi, sprzedaży oraz zakupów.

W 11. edycji badania tytuł Perły Rynku FMCG  zdobył 54 produkty w 18 kategoriach. Z dumą informujemy, że marka SuperFish bez konserwantów została podwójnie nagrodzona w tegorocznej edycji – Filety ze śledzia zdobyły srebrną Perłę, zaś Hummusy – brązową. Dziękujemy za zaufanie!


powrót

Pozostałe aktualności

4 marca 2019

HoReCa – nowy rozdział w działalności GK Graal

Biorąc pod uwagę aktualne trendy, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku gastronomicznego w Polsce.

czytaj więcej

20 lutego 2019

Nasze produkty wyróżnione certyfikatem „Doceń polskie”

Graal filety z makreli w sosie pomidorowym oraz Salatino Tuńczyk z kuskusem perłowym i suszonymi pomidorami zostały wyróżnione certyfikatem „Doceń polskie”.

czytaj więcej

14 lutego 2019

Graal otrzymał tytuł Diament Forbesa 2019

Kolejny raz nasza firma znalazła się wśród laureatów prestiżowego grona Diamentów miesięcznika Forbes.

czytaj więcej