6 czerwca 2017 | Graal Group

Perły rynku FMCG dla produktów Graal

Uroczyste wręczenie nagród dla nowości, które zwyciężyły w badaniu Perły Rynku FMCG 2017 odbyło się 6 czerwca w Klubie Polskiej Rady Biznesu w Warszawie. Na podium stanęły produkty wybrane przez profesjonalne jury.

Celem badania jest wyłonienie najlepiej przyjętych przez rynek nowości FMCG. Zwycięzców wskazało grono 42 ekspertów reprezentujących renomowane sieci handlowe – spożywcze, drogeryjne, apteczne, a także firmy dystrybucyjne. Wśród nich znaleźli się właściciele spółek, prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy handlowi, sprzedaży oraz zakupów.

W 11. edycji badania tytuł Perły Rynku FMCG  zdobył 54 produkty w 18 kategoriach. Z dumą informujemy, że marka SuperFish bez konserwantów została podwójnie nagrodzona w tegorocznej edycji – Filety ze śledzia zdobyły srebrną Perłę, zaś Hummusy – brązową. Dziękujemy za zaufanie!


wróć

17 marca 2021

Rusza wiosenny konkurs Salatino. Część nagród zaprojektowali fani marki.

1 marca startuje wiosenny konkurs Salatino, marki należącej do grupy Graal. Aktywacja jest adresowana do młodych rodzin, które cenią zdrowe, szybkie i jakościowe dania z ryb. Co tydzień jury konkursowe przyznaje 700 nagród, a wśród nich sprzęt kuchenny i gadżety reklamowe, które zaprojektowali specjalnie na tą okazję fani marki.

więcej

22 września 2020

„Taka sytuacja…”.

Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”

więcej

14 września 2020

Graal w Rytmie Nagród!

Kup dowolne produkty Graal za min. 10 zł i zachowaj paragon. Zgłoś się na https://promocjagraal.pl/

więcej