6 czerwca 2017 | Graal Group

Perły rynku FMCG dla produktów Graal

Uroczyste wręczenie nagród dla nowości, które zwyciężyły w badaniu Perły Rynku FMCG 2017 odbyło się 6 czerwca w Klubie Polskiej Rady Biznesu w Warszawie. Na podium stanęły produkty wybrane przez profesjonalne jury.

Celem badania jest wyłonienie najlepiej przyjętych przez rynek nowości FMCG. Zwycięzców wskazało grono 42 ekspertów reprezentujących renomowane sieci handlowe – spożywcze, drogeryjne, apteczne, a także firmy dystrybucyjne. Wśród nich znaleźli się właściciele spółek, prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy handlowi, sprzedaży oraz zakupów.

W 11. edycji badania tytuł Perły Rynku FMCG  zdobył 54 produkty w 18 kategoriach. Z dumą informujemy, że marka SuperFish bez konserwantów została podwójnie nagrodzona w tegorocznej edycji – Filety ze śledzia zdobyły srebrną Perłę, zaś Hummusy – brązową. Dziękujemy za zaufanie!


go back

More news

1 lipca 2020

Grupa Kapitałowa Graal #gaszynchallenge

W ramach akcji #gaszynchallenge przyjęliśmy wyzwanie od POLOmarket. Pompujemy dla Celinki z Szubina.

read more

22 czerwca 2020

Wygraj roczną pensje z Kuchnią Staropolską

Kup dwa dowolne produkty Kuchni Staropolskiej i zachowaj paragon. Co miesiąc do wygrania roczna pensja, a codziennie 500 zł. Sprawdź!

read more

8 czerwca 2020

Nowe sałatki z rybą Salatino Active trafiły na rynek

Graal wprowadza na rynek sałatki funkcjonalne Salatino Active. To gotowe posiłki bez konserwantów, stworzone z myślą o tych, którym brakuje czasu na gotowanie. 

read more