17 marca 2021 | Graal Group

Rusza wiosenny konkurs Salatino. Część nagród zaprojektowali fani marki.

1 marca startuje wiosenny konkurs Salatino, marki należącej do grupy Graal. Aktywacja jest adresowana do młodych rodzin, które cenią zdrowe, szybkie i jakościowe dania z ryb. Co tydzień jury konkursowe przyznaje 700 nagród, a wśród nich sprzęt kuchenny i gadżety reklamowe, które zaprojektowali specjalnie na tą okazję fani marki.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić jeden z produktów marki Salatino, zachować dowód zakupu i odpowiedzieć na pytanie konkursowe dotyczące świata marki. Odpowiedź należy zamieścić w formularzu na landing page: www.konkurs.salatino.pl. Konkurs trwa do 8 kwietnia i składa się z pięciu etapów. Co tydzień na zwycięzców czeka 700 nagród, a wśród nich sprzęt kuchenny od marki Smeg, blendery Russel Hobbs oraz torby O bag. Wśród nagród znajdą się również elementy garderoby z grafikami w stylu street art, które zostały zaprojektowane przez konsumentów marki, w ramach akcji zrealizowanej na profilach social mediowych Salatino. Konkurs przyjął zatem unikatową formułę, w której jego przyszli uczestnicy po części sami wymyślili nagrody, jakie chcieliby zdobyć.

– Wiosenny konkurs Salatino to kolejny dowód na to, że marka współpracuje z konsumentami w tworzeniu brandu i buduje społeczność świata Salatino – mówi Justyna Frankowska, członek Zarządu Grupy Kapitałowej Graal. – Social media są dla nas ważnym miejscem kontaktu z konsumentami. To jedna z form budowania społeczności i wzajemnej wymiany doświadczeń. Ten właśnie punkt styku z konsumentami marka Salatino traktuje bardzo poważnie, co przekłada się na większe zainteresowanie konsumentów naszymi produktami i aktywne uczestniczenie w życiu marki – dodaje.

Dążymy do budowania głębszej relacji z konsumentami poprzez umożliwianie im wpływu na działania marki i współtworzenie aktywności konsumenckich wokół produktów. Założeniem jest zbudowanie wokół Salatino społeczności aktywnych użytkowników, dla których możliwość spożywania funkcjonalnych, zdrowych, ale też wygodnych i szybkich posiłków stanowi element stylu życia.

Całość działań w ramach wiosennego konkursu Salatino jest wsparta szeroko zakrojoną kampanią digitalową oraz komunikacją w punktach sprzedaży. W promocji konkursu weźmie udział ponad 20 influencerów, których odbiorcami są m.in. młode rodziny, żyjące szybko, z pasją, dbające o zdrowe odżywianie i poszukujące żywności funkcjonalnej.


wróć

10 czerwca 2021

Wygraj sakwę złota z Kuchnią Staropolską Nowocześnie

Rusza loteria organizowana przez markę Kuchnia Staropolska Nowocześnie. Codziennie do wygrania 3 nagrody – 100 zł i 4 nagrody – 50 zł. W finale do wygrania sztabka złota o wadze 100g i wartości 23 635 zł.

więcej

22 września 2020

„Taka sytuacja…”.

Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”

więcej

14 września 2020

Graal w Rytmie Nagród!

Kup dowolne produkty Graal za min. 10 zł i zachowaj paragon. Zgłoś się na https://promocjagraal.pl/

więcej