09 paź 2023
Najlepsza marka w kategorii ryby pelagiczne
Rozwijamy nasz pakt z oceanem – Graal x MSC
SCROLL
Strona główna > Aktualności > „Taka sytuacja…”.
Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne, codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.
Marka Salatino stawia na jak najpełniejsze dopasowanie do stylu życia swoich konsumentów. Intensywność, szybkość, różnorodność tych stylów łączy jeden fakt: gdy potrzeba zjeść szybko coś dobrego, sycącego i zdrowego, spośród wielu możliwości, Salatino jest tą, która jest dostępna natychmiast. Można je mieć pod ręką bez względu na sytuację. W torebce, w szafce, w szufladzie. To łatwodostępny, wygodny, pełnowartościowy, zdrowy i natychmiastowy posiłek.
Kampania Salatino adresowana jest do ludzi żyjących aktywnie, którzy potrzebują szybkich rozwiązań odpowiadających na ich potrzeby. Trzy różne historyjki, ogrywane w kampanii w formacie video, przedstawiają różnorodność stylów życia i opierają się na zabawnym zestawieniu abstrakcyjnych sytuacji rodem z filmów akcji z codziennością, jaką każdy z nas zna: nagły głód w pracy, niespodziewani goście, poranek po imprezie.
– Gotowe \=sałatki na bazie kasz, warzyw i ryby to bardzo dynamicznie rozwijająca się kategoria. Graal jest tu zdecydowanym liderem– mówi Justyna Frankowska, członek zarządu Grupy Kapitałowej Graal. – Ten wzrostowy trend pokazuje, jak wielu konsumentów stawia na szybkie zaspokojenie głodu, bez rezygnowania z jakości jedzenie i jego wysokich wartości odżywczych, czy też – jak w przypadku Salatino Active, właściwości funkcjonalnych. Rośnie też świadomość, że sałatki z rybą w puszce to produkty bez konserwantów – dodaje.
Zintegrowana kampania reklamowa „Salatino. Gotowe na każdą porę” realizowana jest w formule video marketingu (Youtube, Facebook, Instagram, serwisy VOD), w social mediach, a jej ważnym elementem będzie również współpraca z influencerami. Ponadto nową komunikację Salatino Active zobaczymy kampanii displayowej, w outdoorze oraz w komunikacji pos, w sieciach sprzedaży, a także w prasie.
Co więcej – jesienna kampania Salatino Active powiązana została z największą w historii producenta tej marki kampanią promocyjną, w której przy zakupie dowolnych produktów marki Graal i Salatino, codziennie można wygrać 500 zł, oraz wziąć udział w losowaniu nagrody głównej – wysokiej klasy samochodu osobowego japońskiej marki.
Kampania Salatino potrwa od września do końca listopada i obejmuje wszystkie produkty z portfolio Salatino: zarówno top produkty, jak i nową linię sałatek funkcjonalnych Salatino Active.
>>zobacz spoty „Salatino. Gotowe na każdą porę”:
Gotowi na spotkanie z tyranozaurem
09 paź 2023
Rozwijamy nasz pakt z oceanem – Graal x MSC
13 cze 2023
Rozwijamy nasz pakt z oceanem – Graal x MSC
24 kwi 2023
Nasze ryby w puszcze zwyciężają smakiem!