22 września 2020 | Graal Group

Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację

Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne, codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.

Marka Salatino stawia na jak najpełniejsze dopasowanie do stylu życia swoich konsumentów. Intensywność, szybkość, różnorodność tych stylów łączy jeden fakt: gdy potrzeba zjeść szybko coś dobrego, sycącego i zdrowego, spośród wielu możliwości, Salatino jest tą, która jest dostępna natychmiast. Można je mieć pod ręką bez względu na sytuację. W torebce, w szafce, w szufladzie. To łatwodostępny, wygodny, pełnowartościowy, zdrowy i natychmiastowy posiłek.

Kampania Salatino adresowana jest do ludzi żyjących aktywnie, którzy potrzebują szybkich rozwiązań odpowiadających na ich potrzeby. Trzy różne historyjki, ogrywane w kampanii w formacie video, przedstawiają różnorodność stylów życia i opierają się na zabawnym zestawieniu abstrakcyjnych sytuacji rodem z filmów akcji  z codziennością, jaką każdy z nas zna: nagły głód w pracy, niespodziewani goście, poranek po imprezie.

– Gotowe \=sałatki na bazie kasz, warzyw i ryby to bardzo dynamicznie rozwijająca się kategoria. Graal jest tu zdecydowanym liderem– mówi Justyna Frankowska, członek zarządu Grupy Kapitałowej Graal. – Ten wzrostowy trend pokazuje, jak wielu konsumentów stawia na szybkie zaspokojenie głodu, bez rezygnowania z jakości jedzenie i jego wysokich wartości odżywczych, czy też – jak w przypadku Salatino Active, właściwości funkcjonalnych. Rośnie też świadomość, że sałatki z rybą w puszce to produkty bez konserwantów – dodaje

Zintegrowana kampania reklamowa „Salatino. Gotowe na każdą porę” realizowana jest w formule video marketingu (Youtube, Facebook, Instagram, serwisy VOD), w social mediach, a jej ważnym elementem będzie również współpraca z influencerami. Ponadto nową komunikację Salatino Active zobaczymy kampanii displayowej, w outdoorze oraz w komunikacji pos, w sieciach sprzedaży, a także w prasie.

Co więcej – jesienna kampania Salatino Active powiązana została z największą w historii producenta tej marki kampanią promocyjną, w której przy zakupie dowolnych produktów marki Graal i Salatino, codziennie można wygrać 500 zł, oraz wziąć udział w losowaniu nagrody głównej – wysokiej klasy samochodu osobowego japońskiej marki.

Kampania Salatino potrwa od września do końca listopada i obejmuje wszystkie produkty z portfolio Salatino: zarówno top produkty, jak i nową linię sałatek funkcjonalnych Salatino Active.

>>zobacz spoty „Salatino. Gotowe na każdą porę”:

Gotowi na lot na księżyc

Gotowi na spotkanie z tyranozaurem

Gotowi na najazd kosmitów

 


wróć

10 czerwca 2021

Wygraj sakwę złota z Kuchnią Staropolską Nowocześnie

Rusza loteria organizowana przez markę Kuchnia Staropolska Nowocześnie. Codziennie do wygrania 3 nagrody – 100 zł i 4 nagrody – 50 zł. W finale do wygrania sztabka złota o wadze 100g i wartości 23 635 zł.

więcej

17 marca 2021

Rusza wiosenny konkurs Salatino. Część nagród zaprojektowali fani marki.

1 marca startuje wiosenny konkurs Salatino, marki należącej do grupy Graal. Aktywacja jest adresowana do młodych rodzin, które cenią zdrowe, szybkie i jakościowe dania z ryb. Co tydzień jury konkursowe przyznaje 700 nagród, a wśród nich sprzęt kuchenny i gadżety reklamowe, które zaprojektowali specjalnie na tą okazję fani marki.

więcej

14 września 2020

Graal w Rytmie Nagród!

Kup dowolne produkty Graal za min. 10 zł i zachowaj paragon. Zgłoś się na https://promocjagraal.pl/

więcej